onsdag den 17. marts 2010

...Hvem mangler ikke opbevarings-plads...??


...og hvad er mere hyggeligt end lige sådan et par "poser"??


De matcher de punge jeg viste jer den anden dag, og godt nok var de en gave, men jeg har også et sæt til mig selv, som rummer alt det tingel-tangel og krigsmaling som normalt ellers vil ligge og flyde på badeværelset. Nu har der været styr på det i et stykke tid og nu trængte jeg altså til noget mere opbevaring....til halskæder og ....tja...alt mulig andet tingel-tangel (ti..hi...elsker det ord - det spænder vidt)....

Nu er der 2 fine poser på min gamle hylde over toilettet....og pas på.."Hunden Bider" (ikke) ;o)

Hmm....har meldt mig til "operation påskeglad" og er i øjeblikket ved at udtænke gave...gruble..gruble.....gisp! -det er snart PÅSKE...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar