lørdag den 9. juli 2011

Smæk for skillingen.....


...Ja, her står den på SMÆK... Altså til vores lille dreng...og ikk fordi han har gjort noget forkert, nej, han er verdens skønneste lille dreng (ja, enhver so synes jo nok bedst om sine egne grise).... men nu hvor der er kommet 2 fine små bisser, så er det også ensbetydende med en hel masse savl... Og hvad er bedst til savl???
-Det er jo disse hjemmesyede savle-smække ! Og da jeg nu endelig er vågnet op efter efter en længere pause (pausen skyldes jo dette helt vidunderlige under at blive velsignet med titlerne som mor og far)...både med blog og med symaskine, så greb det om sig og jeg har syet en kæmpe stak....





2 kommentarer:

  1. Wow er meget imponeret med dine savle-smækker, kan rigtig godt lide dem :-) Glæder mig til at se mere af dine syslerier :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha´......jeg er oss vild med dem...især kombinationen af savle-smæk og min lille søn ! Ha..ha....

    SvarSlet