torsdag den 4. august 2011

...for ca. 8 måneder siden i slud og snevejr...

...kom vi hjem med vores lille nyfødte dreng ! Der var et forfærdeligt snevejr...så det var en meget lang køretur hjem...

Jeg vidste jo nok at der muligvis ville være koldt vejr, men så koldt og så dårligt et vejr havde jeg ikk i min vildeste fantasi forestillet mig.

Men jeg havde jo i forvejen været i det kreative hjørne og strikket dette lille vamsede og lune tæppe til autostolen, så bettemanden ikk på noget tidspunkt kom til at fryse.

Det er strikket i en tykt og lækkert garn, fra mine gode gemmer.....og det er hurtigt at lave, da det er på store pinde og udelukkende i perlestrik, som gir det "duttede" udseende.


...til pynt kom der frynser på forneden og 3 små hæklede blomster...ja, så var det garn brugt ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar